Esti programa va de delirios d’España. Va de teatru social y comprometíu. Va de teatru escolar tamién. Va del centenariu de la Benéfica. Va d’un cantar que dure otros 100 años. Va de L’estame y de L’estambre. Va de por qué facer teatru. Va de conocer lo qu’hai detrás d’una dramaturxa y d’estrenase. Va de marchar de xira y de facer festivales escénicos participativos. Va del potencial del arte y de preguntase en qué ámbitu de la nuestra vida facemos más teatru.